Baltcom interneta atsauksmes

2014-05-01 16:27

baltcom internetsEs lietoju Baltcom internetu jau kādu laiku un jāsaka, ka kopumā esmu apmierināts, vēl pirmstam esmu lietojis citu provaideru optisko internetu un DSL, bet Baltcom ir jāatzīst, ka ir stabils un uzticams interneta provaiders ar visai ievērojamu interneta ātrumu jau standarta piedāvājumam – 250mbit/s, kas manuprāt, ir pietiekoši ikvienam ikdienas lietošanai.

Līdz šim pats pieslēgums īsti nav pievīlis, lai gan jāatzīst, ka ir bijušas reizes, kad internets nozūd uz kādu minūti vai arī sāk mazliet iebremzēt, bet šādi momenti nav bieži un parasti arī ātri pāriet. Ikdienā nav jāuztraucās par to, ka Baltcom interneta pieslēgums var kādā brīdī pazust un es nevarēšu veikt savus darbus.

Baltcom internetu lietoju pārsvarā priekš darba, kas ietver daudz pavadīt laiku pie interneta pārlūkprogrammas, bet tai pašā laikā internetu aktīvi lietoju lielu failu lejuplādei, mūzikas strīmošanai un dažādiem citiem  darbiem vai izklaidei ar aplikācijām, tāpēc varu droši teikt, ka esmu interneta pieslēgumu testējis dažādos darbos un ja vēl esmu klients, tad jau laikam tas pieslēgums ir uzticams un nav vajadzības ar kaut ko citu aizstāt.